U skladu sa Godišnjim planom rada za školsku 2020/21. godinu, u petak, 26. novembra tekuće godine, na sastanku Pedagoškog kolegijuma, realizovana je diskusija na temu "Zašto promene doživljavaju (ne)uspeh".
Cilj diskusije je bio da se članovi Pedagoškog kolegijuma informišu o specifičnostima promena i razlozima potencijalnih neuspeha postavljenih promena. U diskusiji su učestvovali članovi Pedagoškog kolegijuma: direktor, stručni saradnik - psiholog i rukovodioci stručnih veća za oblasti predmeta. Realizatorke diskusije su Dojna Stodić, direktorka škole i Marija Stoiljković, psiholog.
Može se zaključiti da je sastanak bio koristan i zanimljiv, a u prilog tome ide tok diskusije i postavljanje radnih i raznih pitanja unutar cele grupe.
U evidenciji, zapisniku sa sastanka Pedagoškog kolegijuma zabeleženi su razlozi koje su naveli prisutni u vezi važnosti promena, njihovoga (ne)prihvatanja, kao i šta bi se moglo uraditi drugačije kada bi se postavila ista situacija (lično i na nivou cele organizacije).
Zajednički rezime i predlog je da se na sastancima stručnih veća za oblasti predmeta razgovara o ovoj temi, te da se sa istom upoznaju svi članovi kolektiva, uz poseban osvrt na zaključke sa ovoga sastanka Pedagoškog kolegijuma.
Cilj diskusije je bio da se članovi Pedagoškog kolegijuma informišu o specifičnostima promena i razlozima potencijalnih neuspeha postavljenih promena. U diskusiji su učestvovali članovi Pedagoškog kolegijuma: direktor, stručni saradnik - psiholog i rukovodioci stručnih veća za oblasti predmeta. Realizatorke diskusije su Dojna Stodić, direktorka škole i Marija Stoiljković, psiholog.
Može se zaključiti da je sastanak bio koristan i zanimljiv, a u prilog tome ide tok diskusije i postavljanje radnih i raznih pitanja unutar cele grupe.
U evidenciji, zapisniku sa sastanka Pedagoškog kolegijuma zabeleženi su razlozi koje su naveli prisutni u vezi važnosti promena, njihovoga (ne)prihvatanja, kao i šta bi se moglo uraditi drugačije kada bi se postavila ista situacija (lično i na nivou cele organizacije).
Zajednički rezime i predlog je da se na sastancima stručnih veća za oblasti predmeta razgovara o ovoj temi, te da se sa istom upoznaju svi članovi kolektiva, uz poseban osvrt na zaključke sa ovoga sastanka Pedagoškog kolegijuma.